Výzkum trhu

ID-10045374-300x261

Proč výzkum trhu?

  • Ověříte si účinnost Vaší reklamy
  • Reklamu můžete lépe zacílit
  • Zjistíte skutečná přání Vašich zákazníků
  • Vyzkoušíte si přijetí výrobku nebo obalu před započetím masové výroby

Proč u mě

  • Mám dvacetiletou praxi v oboru, samostatnou i u významných firem.
  • Mám řadu partnerů z oboru.
  • Minimální režie mi umožní nabídnout zajímavou cenu.
  • Mohu nabídnout jak komplexní, tak úzce zaměřenou službu.
ID-10062039-150x150

Co konkrétně nabízím

následující seznam není úplným výčtem

Testování reklamy

Testy na znalost, zapamatování reklamy, motivaci k nákupu. Provádí se kvantitativně (dotazníky, studiový test s videem) i kvalitativně (focused groups).

Výzkum značky

Testy na znalost značky, brand image, brand personality.

Tajný nákup (Mystery shopping)

Test chování a reakcí prodejního personálu nebo personálu péče o zákazníky. Školený pracovník osobně nebo telefonicky objednává produkt či službu, reklamuje zboží či službu, hodnotí prostředí prodejního místa atp.

Testy spotřebitelské populace

Testy chování a preferencí určitých skupin zákazníků. Nalezení diferencujících faktorů pro zákaznické chování. Provádí se kvantitativně (dotazníky) i kvalitativně (focused groups).

Zákaznické ankety

Zpracování vašich zákaznických anket od převzetí dotazníků (či souboru z elektronického sběru) po závěrečnou zprávu. Mohu zajistit i sběr dat přes internet.

Statistické zpracování dat

Záznam a statistické zpracování dat. Z papírových nebo elektronických dotazníků. Výstup v běžných formátech (DOC, XLS, PPT).

Poradenství k výzkumu trhu

Tato možnost je určena pro menší podniky, které nemají vlastní výzkumné oddělení. Tuto činnost, která zahrnuje výběr a řízení dodavatelské agentury, zadání výzkumu, převzetí výstupů a prezentace, si u mě můžete outsourcovat.